La Direcció General de Funció Pública va emetre la Instrucció 3/2020, de 13 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació al personal al servei de l’Administració de la Generalitat de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2.
D’acord amb el punt 2 de l’esmentada Instrucció, els Departaments han de redactar un Pla de Contingència Departamental. Aquests Plans de Contingència s’han efectuat a partir de la informació que facilitades per les diferents unitats administratives amb l’objectiu de garantir el manteniment dels serveis bàsics o estratègics, i han d’incorporar el contingut bàsic de la Instrucció 3/2020, de 13 de maig.
Tanmateix, alguns Departaments han elaborat documents informatius amb la informació i relació d’eines per al desenvolupament de funcions en la modalitat de teletreball amb informació d’utilitat per familiaritzar-se o gestionar les eines de col·laboració o l’accés remot a la xarxa de la Generalitat (VPN)
Cal estar pendents de les novetats que puguin aparèixer a les vostres intranets departamentals, així com a les instruccions, peticions i comunicacions dels vostres respectius comandaments.
Relació de Plans de Contingència Departamentals a data d’avui (malauradament, el Departament de Cultura és l’únic que no ho ha fet encara).
- Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència (Annex)
- Agència Tributària de Catalunya
- Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
- Educació (Educació Personal PAS)
- Empresa i Coneixement
- Interior
- Justícia (Annex I, Annex II)
- Polítiques Digitals i Administració Pública
- Presidència
- Salut
- Servei d’Ocupació de Catalunya
- Territori i Sostenibilitat
- Treball, Afers Socials i Famílies
- Vicepresidència i d’Economia i Hisenda