CCOO hem pogut copsar l’impacte del nou sistema de treball que s’està establint als centres de treball de l’Administració de la Generalitat i que es va iniciar en el seu moment a les dependències del Districte Administratiu. I què hem trobat a la seu del Departament d’Empresa i Treball del c. Sepúlveda?
- Sense papereres.
- Sense reposapeus.
- Sense faristols per als portàtils.
- Taules i cadires “reciclades”.
- Sense llocs per a deixar bosses, abrics.
- A les taquilles instal·lades (mides interiors 35x35x56 cm), no hi cap la motxilla del portàtil.
- Taquilles col·locades ran de terra (per obrir-les t’has d’ajupir), i sense maneta per poder-les obrir fàcilment.
- Els armaris buits i sense poder utilitzar-los.
- Taules sense llum adequada.
- Circuits d’aire directe que molesta i temperatura mal regulada.
- Llocs de treball que amb les cadires topen amb les columnes de l’estructura.
- 15 minuts diaris mínims de temps dedicats a col·locar portàtil, configurar pantalla, fer check de la reserva, reserva per al dia següent, i després tancar, recullir, guardar i deixar buit l’espai.
- Reverberació de les veus per fluixes que siguin.
Per què la implementació d’aquestes taules “calentes” al centre del c. Sepúlveda no ha tingut en compte l’estructura de l’edifici com sí es va tenir en compte al Districte Administratiu? Per què sembla que no existeix informe previ global del servei de prevenció de riscos? I per què no s’han respectat els propis informes de prevenció sobre determinats llocs de treball?
CCOO instem a tot el personal a posar en coneixement dels Serveis de Prevenció qualsevol irregularitat en les condicions físiques de treball que puguin comportar afectacions a la salut, i mitjançant el Comitè de Seguretat i Salut vetllarem perquè s’implementin les mesures correctores adients. I esperem que aquesta lamentable implementació no sigui exemple per altres Departaments.
A LES ELECCIONS SINDICALS, VOTA CCOO
