COMITÈ DE SEGURETAT I SALUT DEL DEPARTAMENT DE POLÍTIQUES DIGITALS I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
Us resumim, tot seguit, els temes tractats a la reunió de setembre d’enguany.
Seguiment del pla de treball de l’any 2019.
Entre d’altres temes, s’ha elaborat un esborrany del procediment d’actuació en situacions de violència externa conjuntament amb el Gabinet Tècnic. CCOO demanem que en donar-se un cas estigui previst atendre psicològicament a la persona agredida.
El calibratge dels aparells de mesura està en tràmit.
S’ha enviat l’avaluació de riscos de l’EAPC, també està prevista la del centre d’estudis de Reus i amb motiu del trasllat a la nova seu administrativa no es farà ni la revisió de Via Laietana 26 ni la de la Secretaria de Telecomunicacions.
En relació amb una infografia que ens mostren sobre les actuacions que s’han de fer en cas de tenir un accident laboral, CCOO recodem que si el personal va sense el volant d’assistència a la Mutua i t’han de donar la baixa, aquesta no te la fan fins rebre el volant. Ens responen que és un tràmit ràpid.
Informació d’espais del Departament.
Ens informen d’una fuita d’aigua en un pis que va afectar a les oficines d’Ausiàs Marc 35 i es van tenir que canviar unes plaques del sostre. CCOO comentem que hi ha treballadors/res que es queixen de la falta d’algunes plaques i ens diuen que estan a la espera de la seva recepció per posar-les.
Districte Administratiu.
Ens informen que el Departament ja té l’espai assignat i la Gerència dirà el model de prevenció. CCOO comentem que en la visita dels delegats de prevenció es va proposar deixar les alarmes de les escales sense activar per promoure que el personal pugui pujar per les escales si vol i no estar la única opció del ascensor. Ens comuniquen que es manté la data de marxa sobre els dies 17 i 24 d’abril.
Accidentalitat.
Hi ha un accident més sobre la estadística presentada anteriorment.
Torn obert de paraules.
CCOO preguntem si la nova seu administrativa pot comportar més accidentalitat i ens responen que segons d’on vinguis. CCOO comentem que alguns/es treballadors/es tenen la inquietud per saber si les seves tasques es mantindran i que la manca d’informació els crea neguit. Ens responen que s’està definint la Gerència i un cop estigui es decidirà les tasques del personal i se’ls informarà. CCOO preguntem si hi ha perjudici perquè el nombre de membres del CSS no sigui paritari i ens diuen que no i que no compten que hi hagi problemes per prendre decisions. CCOO volem saber com serà el CSS de la nova seu i ens responen que primer s’ha de decidir el model de prevenció.
CCOO US CONTINUAREM INFORMANT