
12.07.2019 # 062/2019
RESUM DE LA REUNIÓ DEL COMITÈ D'EMPRESA DEL DEPARTAMENT DE POLÍTIQUES DIGITALS I ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
Us resumim, tot seguit, els temes tractats a la reunió de juliol d’enguany.
Concurs canvi destinació.
L’1 de juliol d’enguany es va publicar al DOGC la RESOLUCIÓ PDA/1748/2019, de 26 de juny, de convocatòria del concurs de canvi de destinació per a la provisió de llocs de treball de personal laboral fix del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública (convocatòria núm. PDA/001/19), i CCOO us volem fer les recomanacions següents:
- Cal que tot el personal laboral fix interessat en participar-hi, revisi en el portal de l’empleat (ATRI) el contingut del seu apartat d’Expedient i Formació: la titulació d’accés a la categoria i altres que puguin ser valorades, les formacions realitzades amb les dades complertes, els llocs de treball ocupats i l’antiguitat a l’administració, i els serveis en altres administracions, entitats del sector públic o empreses privades (en els casos que faltin les dades d’aquestes empreses s’haurà de demanar un certificat on consti període de prestació de serveis, categoria i especialitat, el grup , el vincle, incloent les funcions realitzades durant el període corresponent).
- En el cas que vulgueu optar per llocs on es demani el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals, s’haurà d’autoritzar que l’Administració els pugui consultar a la PICA els certificats o declaracions jurades. Aquesta autorització cal fer-la al portal ATRI, a l’apartat d’expedient i formació on posa expedient i autoritzacions.
Nova seu administrativa
Estem a la espera que els diferents grups de treball relacionats amb el trasllat a la nova seu administrativa de la Zona Franca ens facin arribar informació sobre les propostes fetes per part dels treballadors i treballadores per poder fer una avaluació i continuar una negociació que, en aquests moments, ens sembla que avança molt lentament per el temps en el qual està previst fer el trasllat efectiu.
CCOO US CONTINUAREM INFORMANT
