RECORDATORI HABILITACIÓ PROFESSIONAL PERSONAL AUXILIAR
Us recordem que el 12 de desembre de 2019 es va publicar al DOGC l’Ordre TSF/216/2019, per la qual es regula la qualificació i l’habilitació professional del personal auxiliar d’atenció a les persones en situació de dependència.
QUI HO POT DEMANAR?
Les persones que, a 31 de desembre de 2017, puguin acreditar:
- Experiència almenys de 3 anys, amb un mínim de 2.000 hores treballades en els darrers 12 anys en alguna de les ocupacions d’auxiliar d’atenció a persones en situació de dependència.
- En cas de no assolir aquest mínim d’experiència cal haver treballat i disposar d’un mínim de 300 hores de formació en els darrers 12 anys relacionada amb les competències professionals que es vulguin acreditar.
- Habilitació provisional: aquelles persones que no tenen el temps treballat ni formació poden demanar-la, però hauran de realitzar la formació abans del 2022.
TRÀMITS:
- Ho ha de demanar la persona interessada.
- Termini de presentació de sol·licituds: 12 mesos a partir de l’endemà de la publicació de l’Ordre (data límit 12 de desembre de 2020).
- Les oficines i la informació per realitzar els tràmits les trobareu en aquest enllaç.
Per a més informació podeu contactar amb els referents de Residències de Gent Gran de CCOO:
- Pere de las Muelas [email protected]
- Araceli Marin [email protected]
- Aleix Gual [email protected]
O al TELÈFON: 608 455 895